torsdag 23 augusti 2012

Something is wrong on the internet ... and in the real world.


Vi är alla bittra, frågan är väl i vilken utsträckning, över vad och hur vi ger utlopp för det. Själv låter jag efter mycket om och men min bitterhet förpesta nätet i stället för min omedelbara omgivning.

Vi får väl se hur frekvent uppdaterad den här stackars bloggen blir framöver; jag har inga planer på att skriva varje dag, varje vecka eller ens varje månad, utan snarare när jag stöter på något som är fel och jag känner ett behov av att ventilera lite kring det.

Hoppas att du kommer att finna något i mina kommande poster, må det vara frustration över hur jävla efterbliven jag är eller lättnad över att det finns åtminstone en stackars själ där ute som, precis som du, ser hur korkade och trångsynta människor är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar